Lama tak curhat kat sini. Zaman sekarang mana ada org tulis blog lagi kan haha tapi sayang nak tinggalkan macam tu saja, banyak kenangan yang aku potretkan kat sini. Dah lebih 10 tahun..macam2 yang jadi.

Kadang-kadang aku terfikir, kenapa perkataan KALAU tu wujud. Kalau tu buatkan aku berasa banyak benda yang aku sesalkan dalam hidup ni.

Kalaulah aku pilih Sekolah Teknik masa Form 4 dulu...mungkin aku dah jadi Arkitek sekarang

Kalaulah aku study betul2 masa Degree, tentu aku tak perlu bayar PTPTN

Kalaulah aku tak bercinta masa zaman study, mesti result aku gempak hahaha

Kalaulah aku tak gila berchatting dulu, tentu aku tak jumpa dia

Kalaulah aku rajin bersenam dari dulu, takdelah semput sangat nak mulakan sekarang

Kalaulah aku pandai control pemakanandari dulu, takdelah aku makin gemuk dan gemuk

Kalaulah aku tak kawen..........

Kalaulah aku tak beranak pinak...............

Semua benda ni buat aku terfikir2

.
.
.
.
.
.

Tanpa aku sedari, semuanya telah tertulis sejak azali...

Jadi kenapa perkataan KALAU tu masih wujud??

#semuanyakeranakautakpernahbersyukurdenganapakaukecapiselamaini
#insaf