Yuhu nak citer bab shopping kemain semangat
 Sape suka shopping kt go shop??cj wow shop? n ape lg tv shopping yg ada sekarang ni..aku biasa kt go shop je, yg lain tak penah lagi
So arini sesaje nk share ape produk yg pernah beli kt go shop nun..just nk share okey ke tidak..berbaloi ke tidak..bukan untuk meriak *beli yg murah2 je pun*..haha
1. Hi Home Shower Head - RM99
 First thing aku beli ni untuk mak aku, dia lagi dasat terpengaruh dgn goshop tu sampaikan kepala shower pun dia nak..aku ikutkan jela.. kalau ikutkan iklan dia tu memang wow la bendalah ni, tapi bila dah guna so-so je bagi aku, air dia halus2 je sesuai utk airis kot sbb dia paling suka guna shower ni..aku lebih suka yg oldskool tu, biar deras je airnya puas mandi.. lagi satu kalau tekanan air rendah kt rumah jgn la beli benda ni, membazir je..mcm rumah aku still kuat tekanan air so air dia pun keluar penuh mcm gambar tu..benda ni dh over 3thn kot masih elok digunakan..berbaloi la kot eh
2. Chefline chocowine frying pan set - RM299
Haa yang ni pulak aku yg tergedik nak beli..konon nk merajinkan diri memasak la..tgk pulak dia punya promo kemain panggil chef mai buat demo..takyah guna minyak pn boleh goreng telur mata kobau..so aku pn beli..haha set ni bagi aku berbaloi jgk sebab aku suka masak guna pan ni..dekat 2 thn kot aku guna, memang ada calar2 walaupun demo dia tahan calar..hurmm nan hado..aku guna kejap pn dh calap, so aku guna sudip plastik ikea tu bila masak guna pan ni..

3. My Qalam - RM299
Yang ni mak aku beli..aku takde objection since benda baik kan.. aku tak penah try, according to mak barang ni bagus, cume tak bagus kalau beli then xbaca/ xguna..so aku takleh nk cakap ape la kan..hope mak rajin membaca quran guna myQalam ni

4. Trio Steamer - RM199
Steamer ni pun actually mak aku yg beli..suke betoi dia dgn barang go shop, aku balik rumah tengok dah ada..pada aku sangat berbaloi, saiz dia besar, pastu transparent boleh nmpk apam polkadot naik kembang semangkuk..mak aku ckp dia boleh steam ayam 4 ekor sekaligus..bayangkanla besar mana..pastu nk tambag air kukusan pn xyah angkat2 macam steamer oldskool tu, ade corong kecik kt tepi tu untuk tambah air..lagi satu yg best sejak ade mendalah ni mak masak nasi tak pakai rice cooker dah, makan nasi kukus setiap hari uolls..

5. Primada Pressure Cooker - RM499

Haa pressure cooker ni aku tak berapa berkenan, pun mak yg beli jgk..ikutkan aku xmau pc ni, kalau noxxa aku setuju..price dia aku tak igt, 400-500+ jugak kot, malas nk check..mula2 beli je semangat masak itu ini, pastu sebulan sekali tunggu buat sup tulang jela..agak membazir di situ..tapi jiran aku pun beli sama dgn mak, dia kata dia steam puding caramel guna bendalah ni elok kejadiannya..pastu dia bakar kek pun dalam ni..aku tak penah explore..biarkan dia mereputs haha

6. Telekung Siti Khadijah - RM139
Telekung ni aku beli sebab tgk iklan kemain lagi fara fauzana promot, so aku pun beli..not bad, jahitan kemas, muka dan dagu elok je terletak..cuma kain dia agak keras..aku suak yg jenis flowy2 gitu, tapi set ni paling klasik kot, kalau nk yg lebih lembut kena la beli yg lagi mahal,.haha

So itu jela yg family aku penah beli gi go shop..aku teringin jgk nk beli bb cushion macam leneige, original raw, elisha coy etc tu tapi belum berkeberanian, beli kt kedai jela benda2 macam tu, lgpun sephora dekat je..cuma aku terbekenan jubah ni

 RM189 untuk dua pasang jubah dan tudung..rasa macam dh murah, kain dia pun flowy..tapi dah byk jgk jubah tak pakai sangat pun..dahla takyah membaziaq sangat..tutup mata 

daa