Holla..just nk share yg Coach Malaysia is having semi-annual sale!!!
Aku dgn members dah terjah tadi, banyak jugak koleksi yang sale up to 50%..dan yg paling best harini ade additional 15%, kalau pegi esok takde additional tu so sale 50% jela..aku ni peminat satchel so aku suka belek2 satchel jela..yg lain xminat sgt so tak belek price tag
 
Prairie Satchel in Red - RM680 after 50%+15% discount..retailed at RM1600

Prairie Signature Canvas - RM595 after 50%+15% discount..retailed at RM1400

Edie Shoulder in Pebble Leather - RM850 after 50%+15% discount..retailed at RM2000 

Ni antara yg menarik minat aku, maklumla bajet kecik je, kalau mahal sgt idokle teman mampu..so far aku lebih prefer coach ni, rather than brand lain yang mahal2 tu..biarla taraf2 cleaner kt US nun yang penting design dia kena dgn jiwa aku, tahan lasak n yg penting still affordable..ade member aku duk ajak beli prada, LV etc tapi aku ckp awal2 tak mampu la...huhu

So korang kalau minat coach bolehla pegi cuci mata harini jugak (10 Mei 2016) untuk dapatkan additional discount tu..aku tak sure kt butik lain macam mana tapi kat Coach Alamanda ni additional tu untuk harini je, promotion up to 50% ade sampai 16 June..hurry get yours :)