Takde ape nk story..jom membebel
 
Last weekend 7th February kitorg ke Kuala Kangsar, melawat newborn baby in MIL's family, yakni anak adik ipar aku..dh lama biras aku brsalin tak sempat pegi so cuti panjang n kebetulan Mak n adik aku ade so lets lah..awal pagi bertolak, sampai Kuale dalam pukul 11 lebih, singgah mkn dlu then ke rumah biras aku tu..so tiny baby, my husband awal lg melarang snap gmbr baby n publish..okey fionee
 
Lepas kelek2 tium2 baby tu kitorg gerak balik, mrR ajak melencong ke Cameron, naik ikut Simpang Pulai jalan much better than Tapah..tup2 dh sampai..Mak n adik2 turut eksaited, kebetulan sepanjang perjalanan gerimis je so sejuk giler masa tu..sempat stop beli hand gloves untuk Mak, dahla pakai jubah for sure sejuk smpai ke tulang..huhu sorry Mak kami tak plan awal2..tapi Mak sangat eksaited sebab Mak tak penah jejak ke Cameron sepanjang hayat dia..dia siap peluk aku ckp thanks sbb bawak dia ke sini, seriously aku sebak time tu..dpt tgk muka happy Mak aku sangat happy..thanks mrR sudi bawak kami
 
Tapi yang tak best jalan jem giler menghala ke Pekan Brinchang, kan ade pasar malam, pulak tu malam tu Chinese makan besar..kedai2 banyak tutup so xdapat pegi strawberry farm..letih kot dr kea farm ke brinchang ambik masa 2 jam!!sampai pasar malam dh rupe ape lg semua nk beli..haha biasalah jrg datang kan..tapi kt pasar mlm tu xyah berangan nk mkn sedap2 sgt instead of jagung mutiara/potato rebus tu..kitorg beli mee/bihun/nasi memang tak sedap langsung..huhh
 
Disebabkan tak plan n last minute sangat so hotel fullhouse semuanya, so malam tu jugak kitorg bertolak balik ikut Tapah..adik aku sorg tu tetibe je muntah2..haha jalan berliku kan..kesian dia..smpai rumah pukul 4 pagi..ambik kau semua pakat tidur keletihan
 
Esoknye malas masak, lunch kt Alamanda jela..kebetulan adik yg sorg tu dah nak balik Kedah malam tu, jalan2 kat Alamanda kejap..ikutkan nak pegi Ikea tapi masing2 still letih so dekat2 jela..selasa masih cuti tapi masing2 lepak kat rumah je..petang tu pegi Jusco Equine jap..pegi Daiso beli pasu..adik aku yg bongsu pulak tak sihat, demam batuk n selsema so rehat jela kt rumah whole week..