Alhamdulillah first day went all well for both Airis n Ayra..masa aku ambik Ayra semalam dia elok je bermain dgn kawan..siap bgtau tecer mamanya datang..hehe pastu sebelum balik said "byebye omma"..aik omma??haha 

Airis pun sama, suke je dia..alhamdulillah dia happy ke sekolah baru tu..so nk story sikit psl Tadika Khalifah Alaf Baru Presint 11 ni..masa mula2 aku pegi daftar,tadika tu terletak di P11d/14 tapi once dorg bukak campus baru kt jalan juniper dorg namakan taadika tu Little Caliphs D'Myra..mulanya aku pn confuse, dh mcm2 nama pulak jadinya..tapi setahu aku owner tetap sama, maybe taknak kelirukan parents yang nk hantar anak so dorg tukar nama sikit kot..

Airis di hari kedua, masih bersemangat..cuma pagi ni dia request nak bawak bekal..aku bekalkan dia cucur jagung..mulanya dia cakap tak suka cucur jagung, tapi ms makan kt rumah elok je membedal..eleh tak suke konon..adik pun semangat jugak, itu yg aku rasa lega..
 
Suke betul dia suruh mama ambik gambar..pastu cepat2 nak tgk..adik pn nk menyebok tapi terselit kat belakang kakak..ahahha

Kelas Airis ni ade 21 org students n 2 org teacher, kalau dari info awal kelas akan dibahagikan kepada dua group, bulan pertama ni sesi orentasi so maybe later on dorg divide class so each class akan ade 10-11 students..Teacher Affa ade create satu group whatsapp untuk kelas Airis ni, so ape2 pertanyaan atau info boleh direct dgn Teacher Affa..dalam group tu mcm2 la soalan n permintaan parents yg buatkan aku geleng kepala, kadang rasa macam better parent tu pm personal je kot..hurmm tapi yg best dorg akan share aktiviti harian anak2..disebabkan ade dua org teacher incharge so sorg boleh fokus mengajar..
 
Kelakar tgk gambar ni..Airis duk termenungkan ape la tu..alahai anak mama jadi risau pulak tgk kamu gitu..budka lain elok je fokus kt teacher tu..yang dah tanggal tudung pn ade tu ha..dan kalau peratikan betul2 Airis sorg je tudungnye lain dr org lain..papa cakap macam Indo mari..haha

Tengokla tu,org lain pakat menulis Airis boleh pandang sana sini pulak..balik nanti tau la dia mama akan siasat abis2an..hahaha
 
Nampak Airis paling kecik dalam kelas dia kan..huhu yang atas riba tu agaknye asyik menangis tak dapat sesuaikan diri lagi..bertabahlah dik..anak acik dlu pun gitu..3 bulan baru nak elok..haihhh