Borak petang sementara tunggu jam 5 petang
 
Nak story pasal Airis setelah 2 minggu sesi persekolahan *tadika je pun*..Alhamdulillah so far Airis sangat bagus in term of schooling, harapan mama sampai bila2 pun begitu lah hendaknya..cuma sesekali liat sikit nak bangun mandi..well Airis, biasalah kalau tak mengada bukan Airis namanya kan..ahahaha anak papa la katakan
Nampaknya tahun ni Airis bebetul enjoy kat new school, boleh bergaul dengan kawan2..teacher pun best, sentiasa update aktiviti anak2..which is very good for me, atleast aku tau ape anak aku buat kt school..tapi aku expect secara details untuk setiap hari, yelah teacher ade banyak tugas lain termasuk fokuskan anak2 kat school..macam arini teacher share jadual anak2, aku okey je asalkan masa dorg terisi dengan aktiviti berfaedah..n the best part arini dorg bernasyid kot, lagu spider..sebelum ni Airis ade jugak menyanyi kat rumah tapi aku tak paham ape, arini teacher siap share voice msg and the lyrics, so lepas ni aku bolehla nyanyi sama2 dengan Airis, tentu dia suka
Airis ni walaupun baru 4 tahun 2 bln, tapi dia kadang2 dia matured jgk..but most of time of course la childish haha..sekarang ni dia pantang aku memasak mesti dia nak tolong..aku ajar dia goreng telur dadar sekali, pastu tiap hari nak buat telur dadar sendiri..haha jenuh beli telur la kakak..lagi satu peel dia, pandai sangat request nak makan itu ini, nk bwk bekal ape untuk esok..ade hari aku tak sempat siap bebel mama tak siapkan bekal kakak..aku baru tau dia suka bawak bekal sbb dia boleh share mkn dgn kawan2 kat school, so dia pun boleh rasa bekal kawan dia, kecik2 dah pandai barter trade ye korang..hihi
Ok time's up, dah pukul 5 lebih, jom ambik Ayra..nanti nk story pasal Ayra kt taska pulak..huhu
Thanks for reading, bye