Salam

Sabtu lepas, ade Majlis Graduasi dan Aprisiasi Tadika Airis - Generasi Educare..dorg buat bersekali dengan Taska Pok Amai-amai Lembaga Hasil di Dewan Bangsawan, LHDN Cyberjaya..kemain meriah uolls..bayangkan Generasi Educare tu ade rangkaian tadika dan taska, termasuk taska hasil ni pun under seliaan Generasi atau Angel Genesys Group..pengetua dia tu macam muda je lg,kecik molek je orangnye dah berjaya kelolakan tadika dan taska..itu baru area Putrajaya dan Cyberjaya..dengarnye total students 600 org, wallaweh..

Airis terlibat dengan persembahan tarian, lagu Hindustan aku lupe lak tajuknye..beberapa minggu sebelum sibuk duk cerita dia menari dengan Ahmad, partner tarian dia tu..aku igtkan menari suke2 je rupenye untuk concert..patutla cikgu mintak RM100 untuk concert rupenye nk beli dress untuk dia pakai menari nanti..kemain ye, kalau sesaje mama nk beli dress kembang gitu memang tak la..sebab Airis ni memang takkan pakai dress cenggitu..ni ha cikgu beli kt Sarah Hughes Globe tu, sampai rm105 pricetag pn still lekat kt baju lg..aku igtkan kena pulang balik sesudah concert rupenye terus ambik kt Airis..hohoho

Mula-mula aku igtkan Airis ni tak pandai menari, or dia malu2 n taknak menari bila tgk org ramai..bila MC announce persembahan pelajar 4 tahun, aku cepat2 suruh mrR pegi depan recordkan..masa tu jugak si Ayra ni bikin perangai nak berlari, aku nk cover tempat, segala beg lagi..tak sempat nk tgk sangat masa Airis menari, nk keluarkan fon snap gambar pun tak dapat..nasib baik cik abang dah rakamkan..hehe memang tergelak2 la tgk Airis menari..kemain bersemangat lg..igt pulak dia semua step yg cikgu ajar tu..kagum aku rasa..papa dia lagi la over, cakap rasa nk nangis tgk dia menari..ahahaha

Lepas abis persembahan dia aku pegi ambik kt belakang stage, tengok muka dia monyok je, rupenye dia menangis tadi!!aku tanye la kenapa nangis, katanya dia nak duduk dengan mama, yelah ms sampai dewan tu cikgu tarik dia duduk belakang stage untuk persiapan persembahan, nangis la budak tu..mujur ms persembahan dapat perform..kalau duk menangis time tu tak ke haru..hihihi kakak oh kakak

Patutnye aku simpan buku program ni, untuk kenangan..tapi dah terbuang pulak
 
Lepas perform baru muka ade manis, ajak mama wefie..hehe
 
Bertiga dengan adik Ayra yang tak gheti duk diam tu,,mulut asyik nk mengunyah je..
 
Dengan papa kesayangan
  
dah ghupe cik bedah beli sayur je 
 
Muka mengantok
 
Kakak duk posing kt belakang..adik entah ke mane tengoknye..susah nau nk bergambar