Tabung AA

Thursday, September 17, 2015

Airis Batrisya :: I am truly sorry!!!

 
 Arini nk story pasal anakanda sulung aku yg bernama Airis Batrisya Mohd Rizal tu..lately aku kerap marahkan dia..huhu im so sorry sayang..
**abaikan lemari baju kt belakang tu..baju byk sgt smpai xmuat wardrobe,terpaksa guna almari tambahan..hihi

Airis ni suka betul buat aksi si Elsa Frozen tu..tiap kali nk berposing mst gaya cenggitu dibuatnya..jenuh mama ckp xyah buat tangan gitu,dh ghupe ape ntah..haha

Nak citer nye pasal Airis ni selalu kena marah dgn mama dia yg garang ni..pantang ade salah mst aku melenting, aku akan marah, kadang2 terpukul jgk, kadang2 aku kurung dia dlm bilik, kadang2 jugak aku rotan dia...huhu n percayalah tiap kali aku buat gitu aku akan menyesal..n mintak maaf kt dia..dia pulak biasanya akan buat macam takde ape2 bila aku dh mtk maaf, cume dia beringat sikit la tak boleh buat benda yang akan buatkan aku marah..tapi...ade tapinya

Tapi ade satu hal aku dia sukaaaa sgt bikin aku panas..iaitu pukul si adik Ayra..ku geram betoi kalau dia pukul adik, kejap2 gedebuk bunyi..adik pegang pensil dia pn tak boleh, diketuknya kepala adik dgn pensil tu..keletuk bunyi kepala adik..aku dgr apelagi terus hangin ambik buang semua pensil2 tu..elok pulak si adik tu, ape kakak buat semua dia nk ikut, kakak duk menari atas sofa dia pun p panjat sofa,mujur kakak tak tolak terjatuh sofa, dia p tampar si adik..aku mg hangin lah bila tgk dorg bergaduh..n selalu yg nangis tu si adik..ku geram dua2 aku bg nangis..padan muka..huhu

 Aku sendiri pun tak paham kenapa yg aku mudah sgt nk mrh dia..mungkin ke sebab aku penat,letih so aku nk lepaskan marah kt dia?huhu aku cuba kawal perasaan marah tu, tp bila dh datang hangin tu tak dpt nk control lg..huhu maafkan mama sayang..whatever it is, i love u kakak

No comments:

Post a Comment