Assalamualaikum
Lama betul tinggalkn blog bersawang,takde ape yg nak diceritakan sgt..lebih kepada tak sempat sebenarnya..bila tgk balik cerita last berpantang keguguran ms bln puasa aritu..means dh sebulan berlalu..kekekeke
Baru teringat sepatutnya aku coretkn kisah kami sekeluarga berhari raya tanpa sang suami di sisi, mcm mn aidilfitri pertama disambut berasingan,tp citer dah basi malas nk mengarang pulak..nanti miss byk part penting xbest jadinya..
Alhamdulillah dh hampir 5tahun aku berkhidmat di jabatan ni, sepanjang tempoh ni mg pelbagai cabaran yg tpaksa dilalui..tahun pertama aku keja di kg halaman,kedah..mg best tapi tpaksa berjauhan dgn suami..smpai mengandungkn airis ke hulu ke hilir sorg2..sampailah dh dekat bersalin dpt bertukar ke sini..time tu mg bersyukur sgt...
Bila dh bertukar ade cabaran yg lain pulak..organisasi lebih besar,pegawai makin bertambah..aku ralat sbb xpndai nk delegate tugas kt anak buah..n semakin aku btugas di sini aku sedar byk kelemahan aku..aku xpandai agih masa sndri,ada certain tugas yg aku xdpt siapkn within time frame...tapi 2thn btugas di sini,bos bg penghargaan melalui apc,which aku rasa sgt tak layak berbanding pencapaian aku yg tak sehebat mana..tp aku tetap bersyukur..rezeki Allah bagi..
1september nanti, setelah hampir 5thn aku berkhidmat sekali lagi aku akan diuji dgn tanggungjawab yg lebih besar..inshaALLAH aku akan jalankan dgn sehabis baik..cabaran yg lain pulak aku kena tempuh..belum pasti ke mana arah tuju..mungkin jugak masih di tempat yg sama dgn tugas yg berlainan,who knows..perancangan Allah sebaik2 perancangan...walaupun aku berharap dapat ditukarkan ke kedah,tp aku yakin everything happens for a reason..which is many happy in returns, inshaAllah..amin