Tabung AA

Monday, December 8, 2014

Travelling with infant

Esok mak aku akan menjalani pembedahan pada tapak tangan..aku pun xsure apa penyakitnya tp menurut mak tangan dia xboleh genggam..kalau genggam tak boleh bukak pulak..dah lama jgk mak duk buat rawatan fisioterapi..tp itula nak dijadikan cerita mak kena jugak jalani pembedahan..
Bila tau mak nk kena bedah ni,hati anak dia ni lgsg tak keruan, mak ckp jgn risau sebab pembedahan kecik je tp aku tetap tak senang duduk..so ambik keputusan utk balik kg..memandangkan mrR dah kekurangan cuti rehat maka dia suggestkan aku balik dlu dgn ayra..tak pikir panjang terus aku book tiket utk kami berdua..
Esok flight kami pukul 720pg, kena keluar awal la..mak operate pn pg harapnya sempat la jumpa mak sblm dia masuk operation theater..kalian doakan mak aku dapat sembuh spt sediakala eh..ya Allah, sembuhkanlah ibuku..amin ya rabbal 'a lamin..
Pengalaman bwk infant naik flight aku pn penah alami ms bwk airis dlu..tp ms tu airis baru je 4bln, dah tu pulak sama2 dgn mrR..so xdela takut sgt..kali ni aku berdua je dgn ayra..ayra pulak dah semakin melasak..xtaula ape nk jadi nt..yg penting kami selamat smpai dahla..hehe sejam je pn perjalanan..kecoh betul la mama mu ni dik...huahuahua

No comments:

Post a Comment