Assalamualaikum wbt

Tajuk gempak tak..ahaha takdela gempak sgt on kan
Actually aku br je tamatkan kursus communication in english at workplace..kursus 2hari je pun tapi tak dapat nak gambarkan perasaan cuak aku ni
Maklumlah aku bukannya pandai sgt speaking ni..kalau suh writing inshaaAllah boleh je tapi bab bercakap sangatlah failed!!aduhaii
1st day macam biasa sesi ice breaking..kena la introduce diri sndri..cuma bezanya dorg nk ckp 1word that describe u.. n ape unik atau secret thing yg orang xtau psl u...giler jugak aku duk pikir apa la yg sesuai utk aku..atlast aku pilih word SHY...yes aku mg pemalu..kecuali kpd sesiapa yg mengenali diriku ini lah..once dh kenal aku xkn malu2 dahla
Yg psl secret atau keunikan tu aku cuma ckp aku ni from mixed marriage..mg perkara biasa je skg ni tp memandangkan dlm class tu aku sorg je kot yg mixed so boleh dikira unik kot
Dah abis bab introduce tu kena pulak pikir scene untuk role play..alahaii lemah betul la..dhla xpndai speaking kena berlakon lagi..pengsann
Tapi apa2 pn aku dh pn berjaya dapatkan sijil utk   course tu..so kira ok la..hopefully nextime jabatan akan adakan lagi kursus mcm tu n aku dpt join lg..dh tamat rs best pulak..byk jugak ilmu yg dpt..mane tau 1 fine day i can speak well in english..