Pages

Wednesday, October 1, 2014

BOSAN

Salam

Yeah tukar layout lagi..aku mg cepat bosan..dh berbulan guna layout yg sama rs nk tukar pulak..maka terciptalah layout ni..simple je kn..kali ni free aje..ehsan incik gugel

Cerita bab bosan aku mg jenis yg cepat bosan..kalau ngadap sesuatu lama2 mst rs bosan sgt, mcm menyampah nk ngadap lg..terutama bab keja la..kalau seharian buat itu je mula la rs memberontak je diriku ini...arghh tak suka tak suka

Sama jgk dgn koleksi2 Tupperware ku kt rumah nun...dah lama2 simpan rs bosan lak..dlu ms beli main beli je tak kira warna n design, sekarang ni br terasa nk wat collection by kaler pulak..so rs mcm nk letgo yg taknak2 tu tp sayang pulak..ade ke yg nk beli?mostly guna sekali dua je pastu simpan balik..hehe

1 comment:

  1. hihi.. sesekali tukar2 leh dpt mood n aura baru kan.. lya gak la nk tukar2 layout blog x jumpa lg tukang edit.. nk wak sdnri mmg x ar.. kan lain jd nya..

    ReplyDelete