Salam
Lama tak jengah blog..busy sepanjang 2 minggu ni..aku berkursus kt sarawak okey
Dipendekkan citer aku terpaksa attend kursus intensif asas perkastaman since 17 ogos..n esok adalah last day!!!hurey
Sebelum ni aku mg malas nk update apa2 sebab emosi sangat tak stabil..asyik teringatkan anak2 n suami je..huhu
1st 2nd day tu mg asyik nangis je bile teringatkan dorg..tiap kali pam susu pn aku mst meleleh je airmata kenangkan ayra mst nk menyusu mlm2..siang kn busy so takdela igt sangat
Kursus kali ni memang menguji fizikal dan mental..sepanjang minggu pertama kitorg kena kawad dr pg smpai petang..berbelang la muka aku tu..sob sob sob
Weekend pulak edisi camping..for the first time in my life tdo dalam khemah..best jgk tp sgt panas..haha
Sepanjang sabtu tu mcm2 aktiviti aku involved..termasuklah main futsal 7 sebelah mix dgn bdk laki *budak sgt*..pastu ikat rakit..lumba rakit..adr endurance2 lain jgk..gelita la aku oiii
Hari ahadnya pulak jungle tracking..mcm biasa pelbagai aktiviti lasak terpaksa ku redah..segala tembok,tangga,cenuram,tayar semua aku redah..termasuk jgk rentas sungai tah berapa meter panjang n plg best flying fox..sengih mcm kerang busuk dh aku..haha
Minggu ke2 pulak stress dgn kelas..dr pg smpai ke malam..dengan group assignment,public speaking, n exam nye lagi..mg letih wooo..smpai pam susu pn makin lama makin merudum
Cite psl susu pulak, alhamdulillah sepanjang kt sini aku kerap jgk mengepam..so ade la rezeki utk ayra utk dibawa pulang..aku pegi cr polisterin putih utk letak ebm tu tp malangnya takde so terpaksa beli cooler box..boleh pulak sebesar2 alam je ade..yg kecik tu terlalu kecik la pulak..so dh takde choice so aku rembat je 36l cooler box..ahaha
Seriously aku mg tak sabar sgt nak balik rumah..nk peluk cium anak2 puas2..esok after majlis penutupan dah boleh balik..yahoooo