Salam Khamis...yess dh khamis, cant wait for tomorrow :)

Minggu ni penuh dengan pelbagai emosi..first of all tentulah pasal tragedy MH370 yang disahkan berakhir di lautan Hindi, aku pn sama macam korang-korang kt luar sana, sedih pilu sebak etc..masa pengumuman PM malam tu kebetulan aku berdating dgn mrR, kitorg ke uptown mines cari seluar utk mrR nk pakai g team building katanya..otw tu dh dgr yg ade press conference pukul 10..so dpt berita melalui update kengkawan kt fb je..balik tu cepat2 buka awani, tgk full statement..memang ramai yg tak puas hati dgn keputusan tu, tak kurang jugak yang tabah dan redha dgn ketentuanNya..dalam hal ni aku salute kt ahli keluarga yg tabah terima kenyataan, redha melepaskan insan tersayang yang tak mungkin akan kembali..tambah sedih biler aku dgr rintihan sorg isteri kepada krew MH370, Ya Allah sebak giler rasanya..mg tak dapat menahan airmata ni..

Then aku dapat khabar gembira, pengasuh anak aku sudah kembali!!itu bermakna dia bolehla jagakan Airis n baby nanti..takyahla aku pening-peningkan kepala cari taska/pengasuh lain dalam ms terdekat ni..Alhamdulillah syukur