Salam Jumaat

Yeay layout dh siap..credit to Izza Sakura (cherry blossom) sebab btungkus lumus siapkan layout utk kak ton yg cerewet ni..hehehe sape yg nak customize layout bolehla refer blog beliau ye..dijamin murah n puas hati hehe

Aku mg suka tukar2 layout..bila rs bosan atau nampak sama mcm org lain aku mula google layout baru..selalu ambik yg free template tu je..adjust sane sini sikit..tapi tak best sebab tersama mcm blogger lain..hihi itu yg tenplate aku tak kekal lama..kali ni harapnya pakai lama la..sebab customize kn..walaupun sebenarnya aku bukanlah ade idea sgt ape yg aku nak utk blog aku..mujur izza banyak membantu bg idea..

Blog ni pn wujud sebab suka2 je..lg pulak aku mula create blog sendiri ms nak bertunang tahun 2009 dlu..dh hampir 5tahun kot..ms tu aku banyak follow blog yg diy hantaran etc..aku ni bukannya pandai sgt menulis apatah lagi mengarang..ckp mengarut2 je pn..nasibla sape yg baca tu ye..paham2 ajela..

Sekarang ni blog aku banyak berkisar kehidupan peribadi dan keluarga aku,terutama kisah anak2..in shaa Allah aku akan kekalkan blog ni sebagai tatapan anak2 di kemudian hari..biar dorg tau ape yg dorg buat ms kecik2 hehe