Salam

Aku bukannya type yg suka shopping handbag..apatah lg designer handbag..yg penah beli pn guess je,itu pn adela 3-4 butir, itu pn dh kaput..biasalah rege tiga pat ratus nk tahan lama mana,aku pulak jenis xpandai jaga beg,mau rabak dimamah usia..stended lah...last year aku beli handbag primavera utk pakai raya,pakai sekali dua tercabut tali..ahahah dah repair tapi pastu tak jugak pakai dah..sebab?xfeel ahahaha

Yang aku duk usung tu swingpack coach kecik cinonet..senang sebab crossbody je kn..tapi itula boleh letak purse n henpon..wet tisu kecik muatla..yg lain sorry not at home ..unfortunately recently aku perasan tali dia pn mcm dh tak lama je lg nk tertanggal jugak...hukhuk sedih

Semalam nk dijadikan cerita kitorg berdua berwindow soping kt alamanda..itu je pn yg paling dekat kn..kononnya saje cuci mata..aku selama ni mg takde keberanian masuk butik coach tu,bukan ape dah tau tak mampu kan...hehe tp gatal kaki langkah jugak semalam..masuk je aku terpandang 1 sudut,wahhh ade beg kaler merah...I fall in love ~ ibarat cinta pandang pertama..terus aku tuju ke situ...belek punye belek,sandang punye sandang aku tgk harga..ok fine boleh beli rantai tangan seutas..emas tgh murah kn..tambah pulak habib tgh sale (last day semalam)..hurmm takpe2 tgk2 dlu...pusing2 1 kedai last2 aku tuju kt beg tu jgk..alahai sweetnye kamu..kalaula ade 50% diskaun mau aku cekau jgk tu..salesgirl tu siap ckp "akak dah 2kali tgk tu..ade less 10% kak" ahahaha aku gelak je..jeling2 mrR,dia pura2 tak paham...kekeke ai is menyerah...mimpi ajela mlm ni ye..

Pastu sambung pusing2 kt kedai lain..naik atas sampai kt guess tgk2 handbag lg,berlagak uolls takmo guess dh..sebab hati dh terpaut kt si merah di bawah nun...huhu mrR suruh aku pilih handbag,ade sale up to 60% kn..tp sumpah takde 1 pn yg aku bkenan..alahai...last2 dia sorg je soping jeans..itu pn ade cerita lawak..tp xmo citer la..huihuihui...lepas beli jeans, turun alter kaki kat camel..sebab guess takde tailor..tinggalkan seluar kt camel..sambung window soping..aku jela belum beli ape2 sob sob

Kitorg ke Habib pulak, aku mg dh lama pasang niat nk upgradekan rantai tangan..duk pakai yg bola2 api je sejak 3tahun lepas..kitorg both decide nk trade in nk topup yg berat sikit..alah sikit je pn..tambah 6g dari bracelet lama..Alhamdulillah jumpe design yg berkenan di hati..merasa mak pakai gelang baru...kekeke senyum lebau ko..

Ingatkan dh dapat rantai tangan dptla tido dgn tenang, rupenye masih jgk terngiang2 handbag coach tu...aduhaiiii Madison Kelsey,bile la aku boleh peluk2 ko.....