Pages

Saturday, December 21, 2013

2nd pregnancy :: 22 weeks

Pejam celik pejam celik dh 22weeks..dh lebih separuh perjalanan n tinggal kurang 18minggu je lagi bagi zuriat ke2 kami melihat dunia...alhamdulillah..

Pregnancy kali ni tak banyak berbeza dgn yg previous..cume rsanya perut ni tak kembang sgt mcm dlu..cabaran n dugaan tetap ada..kalau takde dugaan/alahan takdela kenangan pulak nanti kn..

Kalau dulu ms Airis aku takde mengidam ape2 yg pelik,harapnye kali ni pun same..tgk mcm teringin je tp takdela tergedik2 nk mkn pn..tak dpt pn takpe sebenarnya..cume sejak sakit kayap aritu nafsu makan lebih sikit,sebab kena pantang makan mcm2 kn..ikutkan hati aku nk senaraikan ape makanan yg aku nak mkn bile sembuh sepenuhnya nanti..

Cerita psl kayap,aku dpt MC 9hari..hampir 2minggu jugak tak masuk opis..bile masuk je paham2 ajela..blurr kejap mane nk buat dulu..adoyaii..lg pulak kayap ni belum sembuh sepenuhnya..kdg2 kalau tersalah makan rase lg denyut2 kt tempat yg kena tu..mak aku suh pantang makan dulu..ntahla sampai bila..huhuhu sedih

Airis pulak semakin hari semakin cerdik n banyak akalnye..geram ade, nk mrh pn ade, suke pn ade..kdg2 tersentuh jgk dgn dia..bercakap toksah cerita la..potpetpotpet mngalahkan murai tcabut ekor..ahahaha ikut sape la tu..pape pn mama sgt sayangkan kamu Airis Batrisya..harapnya kamu akan jadi kakak yg baik kpd adik kamu nanti..kamu tetap puteri mama yg tersayang :)

No comments:

Post a Comment