First of all..selamat menyambut Ramadhan u olls...jgn skip puasa melainkn hal yg tak mengizinkan je eh...inshaa Allah tahun ni aku berazam utk raih sebanyak mana pahala yang mampu...amin...
Harini mood okey2 je..busy giler sebab meeting nextweek..biasala dh masuk suku tahun ke 3 kn..sabo jela sob sob..arini(in fact everyday) awal2 pagi smpai opis wajib bukak blog..tgk sidebar post terbaru kwn2 maya..suke sgt baca story dorg(or korang)..mcm2 story ade..seriusly suke sgt baca catatan umie sue..taktau nk describe mcm mane tp bagi aku beliau seorang yg sangat positif,baik hati n wasatiah dlm kehidupan..tak pernah baca beliau merungut atau ckp negatif..sentiasa bersyukur dengan apa n nikmat yg beliau ada..lgpn baby aqilah sgt cerdik n comel..umie sue ni jugak sangat kreatif,pandai dia hias n kemas rumah..sgt shomell..aku jeles ok..
Tapi yg paling aku respect bile dia selalu share psl bisnes kwn2 dia..promot bisnes kt bloggers yang lain since beliau mg ramai followers..sgt baik hati tau..susah jumpe org mcmtu skg ni..so aku doakan umie sue akan diberkati Allah dunia dan akhirat..inshaa Allah amin..
Cerita psl org mg bunyinye menarik kn..bila aku bandingkan diri aku ni terasa kerdil sgt..aku dilahirkan sbg insan yg sgt pasif..sgt takut mengambil risiko,sgt pemalu,n pelbagai ciri2 negatif..since zaman skolah aku tak pernah ada bestfren..org sebelah yg aku anggap bestfren pn xde anggap aku bf dia..kesian aku kn..pegi skolah balik skolah sorg2,time study group tak penah join..belajar sorg2..n gagal pn sorg2..still igt ade sorg cikgu yg mempersoalkan knpa aku masuk kelas science stream sdgkan aku tak boleh perform..sedih giler..yess semua cikgu underestimate aku sebab aku sgt pasif dlm kelas..tapi sekurang2nya aku dpt jugak masuk Uni..hehe..mase zaman Uni barula aku ade beberapa org kawan rapat yg sgt close smpai skg..itupun 7org je..hehe kire BFF la term org skg kn..baru2 ni bekas class rep ms U invite aku join group whatsapp,terkejut jugak sb dorg masih igt aku yg low profile ni..tp mase chat2 tu ade jgk sorg 2 membe yg mempersoalkan siapa aku??sob sob sgt sedih walaupun aku tau mg akan terjadi perkara tu..secara tak langsung aku mula sedar diri..aku mg tak pandai bergaul dgn org..kalau korang rs mcm aku ni byk bebel,tp ketahuilah yg aku ni sgt pemalu n pendiam..aku tak pndai approach org selagi org tak tegur aku dulu..sebab tula aku tak terkenal ms Uni dulu..huhu ekceli aku suke bile baca story psl gojes blogger buat gathering sane sini..terdetik jugak kn best kalau dorg invite aku join sekali,tapi difikir2kn balik aku ni jenis tak pndai bergaul so better aku baca jela story best dorang tu kn..hehe
Okla panjang pulak bebelan aku kali ni..nk g prepare sahur la..selamat berpuasa korang..