Tabung AA

Wednesday, July 10, 2013

1st day berpuasa...

Alhamdulillah selesai 1hari berpuasa..dugaan mcm biasa,sgt busy kt opis hukhuk

Sahur pagi td aku cuma msk sambal ikan masin n telur dadar..side dish telur masin hahaha..air mcm biasa teh o suam je..

Menu berbuka,tapau dr bazar je..itu pn mrR yg singgah beli..nasib baik tak menggatal nk pegi jgk kalo tak jenuhla keletihan sb panas sgt petang td..mrR belikan bubur lambuk,murtabak 2 bj,nasi ayam n nasi kerabu..aku buat jus tembikai je arini..hehe okla tak over budget still under rm20..

Alhamdulillah kenyang..rasa mcm tak banyak tp masih ade bubur lambuk separuh,nasi ayam separuh n murtabak 1bj..tak yah risau psl pembaziran sbb kenal sgt mrR,balik keje krg mst dia abiskan..hehe

Utk esok dh pesan awal2 kt mrR belikan ns kerabu je utk bini dia ni..nk buat mochi/onde2/buah melaka sbg pemanis esok..yeayy so pastikan esok takde pembaziran k!!

No comments:

Post a Comment