Pages

Sunday, September 23, 2012

Airis & her first step

Airis belum boleh berjalan ye,sila jgn tertipu dengan title di atas..Tapi budak baru belajar meniti ni dh terhantuk kt meja kaca menyebabkan pipinya lebam dan bengkak..nangis nye kuat tp sekejap je,lepas tu sambung main..tak serik betol la dak Airis ni..mama yg jadi super-duper risau...
nangis minum susu dulu..
 
sambung main...sengih kemain smpai meleleh air liur..hambekk


macam2 la kamu ni anak oii

3 comments:

  1. samalah dengan Aidi...dia terhantuk ke tersembam ke sampai luka pun seriknya kejap jek. Lepas sambung lagi buat cubaan terhantuk kali kedua. Hehehe..

    ReplyDelete
  2. mg budak2 ni xreti serik kn,xpela biar dorg explore sndri semuanya,baru cepat pandai..(nk sedapkan ari sndri jugak) hihi

    ReplyDelete
  3. budak2 mmg x pernah serik.. saktnya kejap pastu buat lagik.. ye laa org kata belom berakal lagik.. kita as parent ni haa yg kena bersungguh2 kan.. kdg2 ain pon risau tgk Auf main panjat2 and terjun.. huhuhu.. terhenti degup jantung kejap..

    ReplyDelete