Tabung AA

Thursday, August 23, 2012

cer citer Raya korang pulak..


Arini dh 5 syawal..mst ramai lg yg masih beraya sakan kn..ai pulak dh kene masuk opis huhu..kalo ikutkan roaster ade 3 org pegawai lg yg akan bertugas arini tp dh 8lebih masih ade ai sorg je yg melangut kt sini..aiyo seram le pulok rasenye huhu..yg kedengaran hanyalah auntie2 india cleaner duk borak sesame dorg kt luar nun..aiyoo ma
Sambutan aidilfitri kali ni masih lagi bersederhana, mcm tahun lepas jugak ai beraya di umah my parents terlebih dulu sebelum balik ke kampung hubby..family kitorg kecik,kalo ai xde ms raya pertama mst terasa kehilangan ( ceh perasan sorg2 )..Yg meriahnye tahun ni ade airis,semua pakat nk gomol bdk kecik tu aje..malangnye dia xnk dgn lelaki kecuali ayahnye aje..kesian tokpa n paklong yg beria2 nk dukung...huhu
Raya ke 3 baru kitorg balik ke Baling,umah hubby mg meriah sb dorg ade 7 org adik beradik..didarab dgn spouse masing2,anak2 dorg lg,mg ramai le..so kalo kitorg xde pn xterasa sgt kot???hihihi alasan je tu :p
Seperti yg ai katakan,sambutan kitorg xdela meriah mane, hari raya pertama je pegi berkunjung,letih le jugak..pastu terus berehat je kt umah..tetamu pn xdela ramai mane..cukup sanak saudara n sahabat handai aje..yg ade pn fmly belah ayah ai aje,belah mak xdatang sebab dorg sambut CNY..hihi
Layan gambo ajela ye mengkeme semua..

mama n papa yg chubby..airis jugak yg menten slim
 
nk keluar beraya dah..sedondon gitu..ahaks
 
 

my lovely parents
 
beraya di umah maklong
 
kt kampung nenek sedara
 
airis di hari raya ke-2...duk umah je la cyg ye
 
 
 
 
 
 
 
 
 



No comments:

Post a Comment