Tabung AA

Saturday, January 14, 2012

Tukar lagi

Semalam baru je citer psl FM airis,arini dh update post pulak...after 3x consume DutchLady Langkah 1 kitorg kena pegi cari susu len pulak utk Airis tersayang..puncanya?habis je dia minum pastu terus keluar balik,mcm semua je..xde yg ditelan pn...risau tgk dia mcm tu,stok susu yg dipam pn dh xde dlm fridge so ai n hubby terus bergegas ke kedai terdekat mlm semalam jugak..nsib baik kedai tu ade jual susu..mcm2 pilihan smpai xtau nk pilih yg mne..sudahnye kitorg ambik NAN1 pro,keluaran nestle pulak...br minum sekali pg td,nmpk mcm ok..mintak2 airis ok la ngn susu ni...huhu

3 comments:

  1. adui pening jugak dengan susu ni ek. tapi saya rasa normal kot. ramai kawan pun macam ni. terpaksa try n error banyak2 susu. tgk mana yg sesuai dengan baby.hrp2 airis okla dgn NAN Pro ni :)

    ReplyDelete
  2. kalu x ok.. ayda try snow.. if x ok gak leh try isomil.. sbb dia base soya bukan susu lembu.. mungkin airis x leh minum susu lembu kot.. try laa

    ReplyDelete
  3. thanks amal..tula susu ni xleh wat main bg je,bkn semua baby sesuai dgn semua susu...nk cr yg plg sesuai tu yg susah sikit,once dh dpt senangla...

    buat ms ni airis on je ngn NAN,tp xdela byk sgt minum..mslh berak dia pn still lg ongoing,2-3hari sekali br berak..ade yg ckp xpe as long as dia xsembelit (poopooh keras)..dh nk abis susu ni igt nk kembali ke enfalac je,tp isomil n snow pn boleh dipertimbangkan jgk..nt ayda consult ngn pakar dulu hehe

    ReplyDelete