Pages

Sunday, April 10, 2016

Pengorbanan Anak atau Mak?

Minggu ni aku dengan berat hati meninggalkan anak2 untuk ke sekian kalinya kerna tuntutan tugas..seminggu oii bukannya sehari dua..kalau ikutkan hati memang taknak pegi tp terpaksa relakan jua demi kemajuan kerjaya..gitewww..huaaaa

Perkara pertama yg paling aku resahkan adalah si Ayra yg masih menyusu badan..mcm mana la dia nk tido tanpa aku di sisi..mesti tercari2 je nanti..over kan mama dia..tapi yess itulah yg sangat merunsingkan aku sekarang ni..hope Ayra will be okey..inshaaAllah...

Day 2 - aku alami bengkak susu..bgn dari tido rs sakit sangat..jenuhla mermet sambil mandi..sambil tu jugak meleleh airmata mengingatkan si Ayra..minum susu ke tak dia semalam..ya Allah kuatkanlah hatiku untuj mengharungi baki 4 hari kursus ni..

Malam tu aku call dorang,kakak ngadu sakit tekak..suara dia lain sgt buat aku tgelak..adik pn nk bercakap..citer ape aku tak paham sgt tp bila dia ckp rindu mama terus aku sebak weh..aku memang rs bersalah sbb tinggalkan dorg berdua lagi..selagi aku berkerja memang aku tak dpt lari dari meninggalkan anak2 untuk tuntutan tugas..segalanya aku perlu terima memandangkan aku yg memilih jalan ini..buat anak2 mama,maafkan mama sebab terpaksa meninggalkan kalian,mama harap kalian akan mengerti suatu hari nanti..

sekian, mama yg hover sangatt

No comments:

Post a Comment