Dah 3 hari dilanda demam, pakej batuk n sakit tekak yang sgt memeritkan..dah lama pulak rasanya tak demam macam ni..sebelum2 ni asyik melayan anak2 demam kali ni mak pulak yg demam nahh ambik rehat la puas2 sepanjang weekend ye cik ayda..huhu
 
Aku ni bukan apa, bila demam macam ni mula la dilanda cuak, duk tertanya adakah aku preknen?haha statement poyo sangat, takut sgt preknen macam takde laki kan..siap test upt, result haruslah negatif tapi yang pelik aku rasa kecewa..haih perasaan bercampur baur betul la bila sakit, emosi pn tak stabil..bayangkan malam tu aku tengok movie doraemon stand by me tu, punyela feeling sampai nangis masa doraemon nak balik ke masa depan..sampai Ayra tengok aku nangis dia pun bantai nangis sama!!oh man..kegilaan apakah mama dia ni hahaha
Pagi ni ade jugak rasa malas nk ke ofis, maklumla ambik kesempatan jadikan demam sbg alasan tapi fikir balik keje yang melambak tu tak jadi MC, keje tu penting kot..sumber nafkah tu takleh memain..kang kena fired tak pasal jobless aku..sape nk tanggung huhu..cume mslhnye kt ofis ni tahap kesejukan dia takleh blah..ke aku yang memang spesis tak tahan sejuk..tambah lagi demam mg rs mengigil la..hidung pn kebas rasa takleh bernafas dah ni ha..tekak pun payau je, mujur ade milo buat pemanis tekak..ewahh aku dan milo berpisah tiada oii sebab tu asyik sembelit..rasakannn