Korang suka shopping online kan??Penah dengar LAZADA??haaa tak penah?sah korang bukan online shopper tegar hahaha
 
http://sayaiday.blogspot.com/2014/12/shopping-rm1212-at-lazada-malaysia.html
 
Sebenarnya Lazada Malaysia akan mengadakan Online Revolution Lazada pada 12 Disember 2014 iaitu 12 hari sebelum perayaan Krismas. Lazada akan menawatkan promosi menarik serta tawaran ekslusif untuk pebagai kategori selama 24 jam. Dapatkan apa yang anda inginkan musim cuti ini, dari telefon bimbit, tablet dan peralatan elektronik hinggalah ke fesyen, barangan rumah, alat permainan dan peralatan sukan.
 
So korang ape lagi, SAVE THE DATE!!
its 12.12.2014 tau..jom kita serbu reramai...haha
 
Besemperna dgn itu juga ada satu contest, apa yg korang nk belanjakan dengan RM1212..aku nak beli barang-barang keperluan dapur n rumah..aku sangat2 perlukan kesemua ni sebab aku takde satu pn lagi..sedih sobs
 
1. Panasonic Inverter Grill Microwave - harga di Lazada RM769 je
http://www.lazada.com.my/panasonic-27l-inverter-grill-microwave-oven-with-7-auto-menu-nn-gf560m-766461.html
 
Barang ni mg aku idamkan sangat, dah lama duk teringin nk beli tapi tak jugak kesampaian..model ni ada inverter pintar tau, ada 7 auto menu termasuk resepi Tikka Kebab..bukan semua microwave ada teknologi pintar ni tau..n yg paling penting boleh Grill..sedapnya Chicken grill n Lamb Grill kan...Microwave ni boleh dikatakan kitchen helper untuk semua ibu2 di dunia..wahhh gitu..Kalau ada ni senangla aku nk masakkan bubur si kecik n buatkan sup kakak nanti...hehe
 
2. I-ROVA Robot Vacuum Cleaner K6 - RM258 (offer ni)
 
Since ada anak kecik ni, kena la tingkatkan tahap kerajinan menyapu n membersih lantai, Ayra pn dah merangkak so dia suka sangat mengutip benda2 atas lantai tu masuk mulut, aku pulak jenis malas nk menyapu sentiasa..so kalau ada robot ni senangla keja aku kan..hahah
 
3. 2 in 1 Electric BBQ Grill & Steambot - RM185
 
Aku dah lama ngidam benda ni..aritu adela order dr kawan, tup2 mrR tak bagi beli pulak..smpai skg masih frust sebab xdapat beli..aku suka makan steamboat, tambah pulak ade grill tu..kalau dh ade mendalah ni tak perlu la aku nk ke Johny ke Seoul ke utk mkn steamboat lagi..hehe..lg pulak lebih jimat masak sndri kt rumah kn??
 
Dah, itu je wishlist aku, totalnya exactly RM1212 ..wahhh kalau ikut rules kewangan ni boleh capai 100% perbelanjaan, well done la kiranya..ahahaks
 
Eh korang pn boleh join contest ni..klik je kt banner di atas ye
 
Tq sudi baca..