Pages

Friday, August 8, 2014

Airis & Ayra in the house

Salam Jumaat yang barakah
 
Semalam bawak Ayra pegi checkup 3 bulan..actually dah lewat sikit sebab kitorg baru tukar tempat checkup..kan sebelum ni kt Kedah, sekarang Ayra dh duduk Putrajaya you..agagaga
 
Berat mek kecik tu dah 5.6kg..panjang 61cm..ukur lilit 38cm..everything normal..Alhamdulillah
 
Ayra pn dah pandai meniarap tau..sebelum 3 bulan pn dia dah mula alih2 badan tapi tak berjaya..sekarang ni pantang letak atas tilam keja nak meniarap je..
 
Kalau Ayra berbaring atas tilam si kakak Airis pn mesti sibuk nak baring kt sebelah..yang adik nak meniarap, kakak pulak nak main2 dgn adik..mcm2 hal..semalam sempat ambik fon snap moment dorg..tengokla mata si adik tu,asyik pandang kamera je..membooolat je hehe
 







 
dah..itu je nak story..sambung keje jom
 
daa
 
 
p/s : maaf ler gambo pn gegor2...mama tak pro..hihi

No comments:

Post a Comment