Salam Ramadhan al-Mubarak
Lama tak jenguk blog sendiri..maklumla bizi dgn uruskan 2 org anak tanpa suami di sisi..cewahhh hahaha
Alhamdulillah..usia Ayra dh 2bulan..dh makin cerdik anak syurga yg bernama Ayra Batrisya Mohd Rizal tu..dh pndai ajak berbual..dh pndai senyum..plg dia suka org dukung la..atau paling tidak dpt diriba..boleh tertidur dibuatnya..
Aku pastinya lebih tumpukan perhatian pd Ayra..tp dalam ms yg sama kena bijak bahagikan masa dgn Airis jugak..kalau boleh taknak dia rs dipinggirkan..kalau ikutkan setakat ni Airis takdela tunjukkan rs cemburu sgt kt adik dia..cuma kdg2 aku yg lost temper nk marah2 dia sebab volume suara dia yg tinggi tu mengejutkan si adik yg sedang tido..huhu lepas tu rs nyesal sebab mrh2 dia..
Mg aku akui sejak akhir2 ni aku selalu mrh2 Airis,ada saja cara dia nk dapatkan perhatian aku..kesian kakak Airis, sedang aku menyusukan Ayra dia ajak aku main msk2,doktor2 la..kdg aku layankan je kdg aku suruh dia ajak maksu main tp dia taknak..nk kencing berak pn nk suruh aku temankan skg ni,pdhal dia nmpak aku tgh susukan si adik..alahaiii anak
Pagi2 bangun tdo Airis akan dtg kt adik n cium adik dulu..sayang betul dia pd Ayra..kalau adik nangis dia akan cepat2 sumbat puting kt adik..doakan semoga kasih Airis pd Ayra akan kekal dan bertambah dari hari ke hari buat selamanya..