Salam berhujung minggu...
Yeay arini rest je seharian kt rumah..setelah letih meronda2 semalam..hehe
Seawal pagi kitorg dh bertolak dr rumah ke KLCC..almaklumla dah lama benor tak jengah ke sana..sejak kawen kitorg xpenah soping kt sane lg..dh hampir 4tahun kot xjejak lantai KLCC :p tetibe je mrR ngajak,terus lompat bintang *ok tipu*...haha
Dari rumah lg aim aku hanyalah 1..nk masuk butik coach..haha kg sgt kn..nk masuk butik pn teragak2..tp serius aku sgt takut nk jejak kaki ke butik2 mewah mcm armani exchange,gucci n seangkatan dgnnya kt klcc tu..termasuklah coach..rs diri terlalu kerdil pastu mula pikir kalau aku msk mst SA dorg xlayan punye..ko tgkla dressup ko mcm mn kn..haha
Kitorg pegi xlama pn..dptla rembat 3brg..itu pn 1 utk mrR n 2 utk aku..hahaha pdhal aim awal nk beli 1 brg je..itu pn nasib baik tak jadi 3..kalau ku rembat jugak fossil watch tu mau fengsan mrR...haha beli utk dia jela..lgpn jam aku masih ok..walaupun ade byk stone yg dh tanggal sob sob sob
Lepas tu kitorg gerak ke PWTC pulak..cari brg baby..nk cukupkan list n kemungkinan besar kitorg xboleh pegi expo Midvalley nanti..so masuk2 je tgk aduhai punyela packed org..sesak..xmacam mid aritu..mungkin jgk sebab tmpt dia kecik sikit..pastu pulak brg yg kitorg aim lebih mahal dr harga kt expo mid terutamanya tommee tippee..terus tak jadi beli..tp aku sempat rembat disposable breast pad, nursing pillow, towel n printed napkin..kire yg tu sebab harga under budget..yg lain over budget aku mg xkn ambik..hahah dasarr
Nursing pillow mg aku xpenah beli ms airis dlu..so kali ni aku teringin nk grab 1..duk usha online mcm2 harga ade..yg paling murah rm50 (homemade by kekabu)..so hold dlu..bile jumpe kt expo smlm rm59 terus zass sebab xyah postage bagai kn..lg pulak boleh pilih corak n design depan mata..ikutkan hati nk je ambik yg finky2 tp mrR xbagi..hehe pilih yg neutral je..selamat bak kata org
Best jugak kali ni dpt freebies susu mamil gold utk airis..walaupun kitorg xpenah bg airis minum susu ni..tp bolehla try kot2 dia suke kn..lg dpt sample dr palmers..mcm2 cream n lotion dia bg plus ade nursing cream..bgus3x xyah aku beli yg medela tu..hehe
Itu jela hasil rembatan semalam..alhamdulillah masih lg dpt kawal perbelanjaan utk brgan baby kali ni..beli ala kadar je..tp penangan baby kali ni mama n papa pulak yg berbelanja sakan utk diri sendiri..mrR ckp baby bwk rezeki lebih utk mama papa sebab tu kitorg dpt renew most of our essential things..hehe alhamdulillah...
tentibe nk selfie jugekk