Since Airis xde kt umah..aku saje merajinkan diri kemas gobok baju dia..ternyata banyakkk sgt baju2 yg dia dah xboleh pakai..ade tu yg elok je lg..ade jgk yg prewash je,n kebanyakannya adalah gaun/dress 18m ke bawah..so aku decide utk letgo baju2 ni kt group FB let go brg2 preloved..

Kesahnya semalam baru aku upload segala baju bajan tu..alhamdulillah dptla sambutan..n tak sangka hampir kesemua baju ade pembeli..cepat proses byrn segala so aku pn mula pack brg smlm..dh org byr kn xkn nk lengah2kan pulak..kng xpsal2 org cop aku penipu!!erkk

Dlm byk2 pembeli mstla ada sorg dua yg agak fussy kot..yg paham erti preloved tu mg bgusla..ko byr harga rm10-rm15 ke bwh utk baju2 branded,ape expectation ko?xkn nk mcm baru kt kedai tu..adoiilaa..so terjumpa la aku dgn buyer ni..katanya baju tu ade kesan kuning kt layer (dress layer),aku pn silap sebab tak basuh dulu baju2 tu coz nk cepat hantar..aku ckp dia kalau xpuas hati boleh je pulangkan baju,aku leh refund duit..byk pulak cerita dia..katanya sampai hati aku tak bgtau la bla bla bla..katanya kalau harga rm10 xpe jugak..hello syg,aku jual rm15 je pn..aku beli dress tu rm119 kot..pakai tah berapa kali je..siap aku hantar lagi free of charge..ko nk mtk aku byr balik rm5 sebab stain?jawabnye pulangkan baju aku,aku bg balik rm15 ko..pastu pandai pulak ckp nk cuci..haa kn sng tu

Eh ter-emo lak kt sini..ekceli aku mg emo sikit arini..dgn audit iso,dgn isu2 pendaftaran yg makin byk,dgn keje yg tetunggak2,dgn airis takde di sisi,dgn itu dgn ini..haishhhhhhh byk btol mslh aku,serabut lahhh

Aku ade 1 solution utk mslh keserabutan aku ni..iaitu RESIGN!!!dengan itu maka mslh keje tertunggak aku selesai,audit iso pn xyah buat,dh xyah layan hal2 pendaftaran yg gila kentang banyak,xyah berjauhan dgn airis,n no more pain...TAPI paling penting TAKDE DUIT SENDIRI...haaa acaner tu?aduss itu yg buat kena pikir sejuta kali utk resign..

Dah melalut pulak aku..katanya perihal preloved td..okeyla..aku xmo dh jual bju2 or brg2 preloved..payah..buat sakit kepala..niat nk clear wardrobe smbil collect dana utk parenthood expo kt midvalley weekend ni je pn tp xpasal2 dh buat org sakit hati n aku pn sakit hati..hampehh