Assalamualaikum wbt

Arini mood swing..pagi td okey je..tetibe je jadi down..sedih

1. Aku ni ade perangai pelik..suke blogwalking,tapi jarang tinggalkan jejak...sebab xtau nk komen ape,kdg2 rs rendah diri nk komen blog2 yg top meletop mcm korang..tp serius suka baca blog2 yg tersenarai kt sidebar kanan ni (ehh mane side bar aku??) Haa part ni yg sedih......gatai tgn nk tukar template, bile dh tukar hilang abis bloglist yg aku suke sgt tu..haa acaner??tak ke sedih nk cari balik 1 persatu?? sob sob padan muka

2. Semalam tak jadi pegi anta ms note ke center, arini mrR yg pegi ke lowyat sane nun sebab major breakdown katanya so kena terus ke lowyat..selame ni duk igtkan tarikh abis warranty 6/7/2013 a.k.a 6 julai 2013..rupe2nye terbalik daa....7Jun2013..ape punye tulis pn tak betul..aiyooo so sudahnya alang2 dh antar terpaksala tinggalkan jgk kt service center tu..katanya mungkin dlm rm500 jgk utk replace whole lcd screen..whoooaaaaaaa naness duit raya terbang melayang la nmpknya tahun ni..anak2 buah sekalian, makndak takde det raya nk kasi tahun ni erkk :(

Itu je nk cerita, thanks for reading!!

p/s : korang yang baik hati, silalah tinggalkan jejak link korang kt sini ye so that aku boleh masukkan balik link korang dlm bloglist aku nt...buat mase ni tadek mood nk cari 1 persatu balik..huhuhu pleaseeeee :)