Assalamualaikum wbt

Hebat tak tajuk...hehe

Saje nk share tg berbisnes online ni..korang2 yg tau,aku ade buat bisnes online kecil-kecilan..alhamdulillah sambutan agak menggalakkan..walaupun takla semeriah mana..kitorg (aku n suami) pn xdela byk sgt masa nk fokus kt bisnes..boleh kata setiap weekend je kitorg ade ms utk uruskan stok..tp bab penghantaran kitorg biasanya hantar a day after buyer buat payment..sesetengah kes kitorg direct hantar by-hand kt customer..
Margin keuntungan kitorg pn takla besar..antara 50sen-rm1 je pn..kdg2 bila customer order 30,untungnya cuma rm15..itu pn belum tolak duit minyak,pos n sebagainya..tp bile ade sale kami tetap happy :) alhamdulillah..

Baru2 ni jugak kitorg create f page fb..tak ramai pn yg like..tp ade jgkla yg membeli thru page tersebut..kdg2 customer order bende yg xde stok tp nk cepat..itu mg kitorg xleh tlg..tp bile xdpt tolong tu aku rs bersalah pulak..sudahnye aku google carikan page atau online shop lain bg kt dia..niat cuma satu,nk tlg dia dapatkan brg yg diidamkan..tapi kalau harga tu jauh beza,maaf itu bukan di bawah kuasa kitorg..aku cume tlg suggestkn je takde ape2 kepentingan pun..dan maaf jugak kpd online shop yg lain..kitorg bkn niat nk perang harga,kitorg dh tetapkan margin yg sebegitu..taknak bebankan customer since niat awal berbisnes ni pn utk tlg sesama insan je..tapi kalau tak ambik untung lgsg,baik aku duduk diam je kt umah..lebih byk masa dpt diluangkan dgn Airis tersayang..korang pegila cari sendiri..hehe

Kalau ikutkan,family aku mg semuanya terlibat dgn perniagaan..kire turun temurun la bisnes makanan tu..mak ayah aku xpenah makan gaji..kire tanggung kami adik beradik pn melalui perniagaan..so aku teringin sgt nk berniaga jgk..nk jual mknan aku tak pndai masak..tu psl niaga brg siap je..lgpn aku tgk tak ramai yg jual brg2 cenggini..niat awal nk jual bju baby..tp dh byk sgtla pulak..percaya atau tak, kitorg penah takde untung mase buat sale..mak aku ckp aku xboleh terlalu lembut hati kalau nk berniaga..bile org nego aku terus nk kire murah je..sbb tu mrR jadi penasihat harga..sebelum tetapkan harga aku kena tye dia dulu..hehe

Kalau ada di antara korang berminat nk dptkn brgan kitorg,jemputla visit page kitorg..just search PARTY FAVORS SHOP kt facebook k..

P/s : special price utk followers aku (macamla ramai sgt kn) hehe