Pages

Friday, January 25, 2013

Al-Fatihah buat bidadari syurga...

Assalamualaikum wbt..

Semalam Airis demam+batuk+selsema lagi..merengek je sepanjang hari..mentang2 la mamanye ni cuti Maulidur Rasul..dan2 tu jugakla dia pn tak sihat..huhu
Ai pn jalani rutin seperti biasa,nk memasak smbil berdukung,sidai baju pn berdukung,silap2 buang air pn kena riba dia..masuk 2-2 sekali hahah...n sepanjang hari jugakla dia asyik ngs sebab ai suke usik..ade time ai tinggalkan dia dlm umah sorg2 while ai kt balkoni tutup sliding door..biarkan je dia nangis puas2 baru masuk pujuk..jenuh jugk nk pujuk bidadari mama sorg ni..sebijik mcm mama hehe..
Bile dia tdo rs sayu lak hati..nyesal sb marah n buatkn dia ngs..tapi kekdg timbul rs geram sb asyik duk ngs, tak tahan dgr woooo..huhu mama ni ja-at la kn syg..
Malamnye,airis tdo agak awal..mungkin sebab ubat batuk n selsema tu..n ai pn berpeluang bukak fb..mase tula ai terbace post kt salah sorg teman rapat..yg anak kenalannya yg baru berusia 1tahun telah meninggalkan papa n mamanya buat selama2nya..oh sebak rasanya...baby sgt comel, Rania namanya..sebab musabab tak dapat diketahui..yelah org tengah berduka xkanla kita nk sebok2 tanya itu ini,cume yg ai dgr sebelum ini arwah dimasukkan ke hospital akibat jangkita kuman..ape2 pun ai tumpang bersedih di atas pemergian insan tersayang...terus air mata tak putus mengalir..
Dan2 tu jugak jenguk anak ai yg tersayang tu dlm buaian...Ya Allah pilunya rasa hati bila tgk anak sekecil ni tdo dlm tangisan..merah matanya sebab terlampau menangis..rs bersalah, hiba, sedih, sebak semuanya bercampur baur..maafkan mama syg..mama janji xmarah2 Airis lagi..biarlah Airis ngs sekarang..mama taknak menangis kemudian..ai dh bertekad dlm hati, kalau demam airis masih jugak berpanjangan ai akan bwk pegi check pakar terus,xnak bagi PCM je..sesungguhnya ai tak sanggup kehilangan Airis..Ya Allah Ya Tuhan kami, lindungilah kami dari sebarang penyakit berbahaya, sebarang malapetaka dan lindungilah kami dari gangguan syaitan...Amin.

No comments:

Post a Comment