Tabung AA

Wednesday, July 11, 2012

Edisi Tayang Gigi

Sedar tak sedar, my little Airis dh nk masuk 9 bulan..tunggu punye tunggu xjugak merangkak bdk kecik ni,xtaula kalau nk terus bjalan ke hape..hehe
Sejak ade 4 btg gigi ni kemain lg dia suke mnggigit,xkire ape yg dpt semua dia gigit smpaikan peha ayah pn dia gigit,menjerit org tua tu..hehe
Lg 1 kegemaran dia adalah sengih tayang gigi kapak dia tu..hehe layankan aje eh..






p/s : Airis pn dh nk berblog jugak...hehe

7 comments:

  1. Salam Airis..wahh, gigi tu dah penuh nanti baru boleh belajar jadi blogger tau..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe uncle abil tgu airis besar nt kite follow each other eh..airis doakan auntie gee cpt sihat n follow blog airis nt eh :)

      Delete
  2. waaahh....comel giler dia senyum nmpk gigi kapak tuh...boleh geng dgn syahmi nih...klu senyum or gelak gigi kapak mesti tayang..hahaha....awak tak merangkak ea sayangg..ni mesti nak terus jalan je nih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xtaula tu,berat montot agaknye airis ni..tp suke berdiri tepi sofa tu,dlm walker pn tegak je bdiri..hehe syahmi pn geng gg kapak eh hihi

      Delete
  3. huwaaaaa sedeyyy 'auf xde gg lagikkkkk hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Auf dh boleh jln eh?kata org kalau lmbt tmbuh gg nk boleh jln dulu le kot...hehe mamanye sabau je eh

      Delete
  4. amboi gigi..bule buat iklan ubat gg ;)

    ReplyDelete