Pages

Ads 468x60px

Thursday, October 27, 2011

Airis dh balik rumah..Yeayyyy

Alhamdulillah akhirnya ms yg dinanti2kan tiba jugak..baby airis dh dibenarkan discharge ptg semalam setelah 5hari berada di ward melor 5D HSB...pg2 subuh lg ai dh bgn mandi n bersiap nk pegi ambik baby,pdhal ms lawatan bermula jam 10 (excited la katakan)...pkul 9am dh ajak hubby kuar dr rumah,smpai hsb pkl 930am xramai org pn,cr parking pn senang sbb ari kelepasan am (deepavali)..naik ats ai igtkan xleh masuk tp tgk ade je org ai terus je masuk,nsib baik guard tu pn xkisah..ai jd ibu pertama yg masuk bilik sepsis pd ari tu...hehe akhirnya pukul 6 ptg br leh balik sebab PAED masuk pkul 4ptg..huhu kuar je dr ward melor 2 ai igt nk bg mrR yg kendong airis sbb dia dh 5hari xdpt dukung baby,tetiba je mak n adik2 sampai terus airis disambar mak,melepas lg la mrR,,,hehe cian ayah airis :p xpela yg penting airis dh selamat pulang,balik putrajaya nanti ayah airis leh kendong airis puas2 la sbb dh xde sape nk berebutkan airis...hehe

2 comments:

  1. Hi Baby Airis.. welcome home.. semoga lepas nie Airis membesar dan takde sakit2 lagi.. muah muah.. dari auntie ye.. nnt dah besar leh main sekali dgn 'Auf..

    HSB tu kat kedah ker? bila balik putrajaya? mummy ayda coti 3 bulan ker?

    ReplyDelete
  2. AIN : a'ah kt kedah,ayda bpantang kt umah mak...ambik cuti 3bln,tahun depan br masuk keje...hehe

    ReplyDelete

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

 
Blogger Templates